ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

I. Bevezetés

1. A Szállodai Szerződések Általános Szerződési Feltételei (továbbiakban ÁSZF) foglalja össze a szerződés tartalmát, mely szerint dr. Kollár Balázs magánszálláshelyet üzemeltető Írisz Apartmanház (8647 Balatonmáriafürdő, Bajcsy-Zsilinszky u. 134.), (székhely: 7400 Kaposvár, Szabadság utca 58/A.), a továbbiakban: szolgáltató) szállásszerződést köt vendégeivel.

2. Az egyedi feltételek nem képezik a jelen ÁSZF részét, de nem zárják ki az utazási irodákkal és utazásszervezőkkel külön megállapodások megkötését, esetenként eltérő, az adott társaságnak megfelelő feltételekkel.

II. Szerződő felek

1. A szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a vendég igénybe veszi. Amennyiben a Vendég a Szolgáltatások megrendelését közvetlenül a Szolgáltatónak küldi meg, úgy a Vendég a szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen a Feltételek teljesülése esetén Szerződő Felekké (továbbiakban: Szerződő Felek) válnak.

2. Amennyiben a szolgáltatás megrendelését a vendég nevében harmadik személy (továbbiakban közvetítő) nyújtja be a szolgáltatóhoz, az együttműködés feltételeire a szolgáltató és a közvetítő közötti megállapodás az irányadó. Ebben az esetben a szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a vendéget.

III. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

1. A Szolgáltató a vendég szóbeli vagy írásbeli kérésére minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldését követő 24 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, az ajánlat szolgáltató általi felmondása megszűnik.

2. A szerződés csak a vendég foglalásának a szolgáltató által benyújtott írásbeli visszaigazolásával jön létre, ezért írásban kötött szerződésnek minősül.

3. Nem minősül szerződésnek a szolgáltató szóbeli foglalása, megállapodása, változtatása vagy szóbeli visszaigazolása.

4. A szálláshely-szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés meghatározott időtartamra szól.

5. Amennyiben a vendég a meghatározott határidő előtt végül elhagyja a szobát, a szolgáltató a szerződésben meghatározott szolgáltatás teljes ellenértékére jogosult. A szolgáltató jogosult a lejárat előtt megüresedett helyiséget továbbértékesíteni.

6. A vendég által kezdeményezett szálláshely-szolgáltatás igénybevételének meghosszabbításához a szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a szolgáltató meghatározhatja a már nyújtott szolgáltatás díjának visszatérítését.

7. A szállásszolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a vendégek a szobába való beköltözés előtt személyazonosságukat a törvényi előírásoknak megfelelően igazolják. Senki sem tartózkodhat a villában előzetes értesítés nélkül.

8. A szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a szerződő felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

IV. A szállás kezdete és vége

1. A szobákat az érkezés napján legkorábban 15:00-kor bocsátjuk rendelkezésre. Korábbi érkezés előzetes egyeztetés és visszaigazolás alapján lehetséges.

2. Amennyiben a vendég a megbeszélt napon 21 óráig nem jelenik meg, a szolgáltatónak jogában áll elállni a szerződéstől, kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kitűzésre.

3. A vendég köteles a szobát legkésőbb az elutazás napján 10:00 óráig elhagyni. A szolgáltató az apartman foglaltságától függően késői távozás lehetőségét kínálja, mely 11.00 óráig ingyenes. Ezt követően 16 óráig van lehetőség a szobaár 50%-ának megszerzésére. Hosszabbítási szándékáról a vendég csak írásban tájékoztathatja a tulajdonost.

V. Szállás meghosszabbítása

1. A Vendég tartózkodásának meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.

2. Amennyiben a vendég a bejelentkezéskor az elutazás napjaként megjelölt napon 10.00 óráig nem hagyja el a szobáját és a szolgáltató előzetesen nem járult hozzá a tartózkodás meghosszabbításához, a szolgáltató jogosult a szobaár felszámítására. másik napon, és a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik. 

VI. Foglalás

1. Amennyiben a Vendég szállást foglalt és ezt a Szolgáltató írásban visszaigazolta, a Szolgáltató ezen a szállásdíjon nem változtathat. A szolgáltató aktuális árai a szálláshely honlapján, a www.irisz-apartmanhaz.hu címen találhatók.

2. A Szolgáltató az árak meghirdetésekor feltünteti az ajánlattétel időpontjában érvényes árak adótartalmának (ÁFA, IFA) mértékét, mely jogszabályban szabályozott. A közzétett árak tartalmazzák a törvényes ÁFA-t, de nem tartalmazzák a mindenkori idegenforgalmi adót, amely helyben fizetendő. A hatályos adójog (ÁFA, IFA) változásából adódó többletköltségeket a Szolgáltató előzetes értesítést követően a Szerződő Félre hárítja.

VII. Ajánlatok, kedvezmények

1. Az aktuális ajánlatokat, kedvezményeket folyamatosan közöljük a www.irisz-apartmanhaz.hu oldalon. A kedvezmények minden esetben egyedi foglalásokra vonatkoznak.

2. Az adott kedvezmények más kedvezménnyel nem vonhatók össze.

3. A Szolgáltató az Egyedi Szerződésben meghatározott Termékek foglalási feltételeit és árait speciális feltételekkel határozhatja meg csoportok vagy rendezvények foglalása esetén.

VIII. Lemondási feltételek

1. Amennyiben a szállásajánlatban másként nem szerepel, az alábbi lemondási és módosítási feltételek érvényesek: Az érkezés dátuma előtt legkésőbb 15. nappal történő lemondás esetén díj nem kerül felszámításra. Meg nem jelenés, vagy határidőn túl történő lemondás esetén a korábban előlegként befizetett összeg kerül felszámolásra, így az nem jár vissza.

IX. Fizetési mód, garancia

1. A megrendelt szolgáltatások ára banki átutalással vagy készpénzben (forintban vagy euróban) fizethető.

2. Szép kártyával (OTP, K&H, MKB) történő fizetés jelenleg bevezetés alatt áll. 

3. Banki átutalás esetén - ha a szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik - a vendég köteles a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a foglalástól számított 3 napon belül a szálláshely bankszámlájára utalni.

X. A szerződés teljesítésének megtagadása, szolgáltatási kötelezettség megszüntetése

1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani és ezzel a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:

- a vendég nem rendeltetésszerűen használja a biztosított szobát, létesítményt;

- A vendég a bejelentkezéskor az elutazás napján megjelölt napon 10.00 óráig nem hagyja el szobáját és a szolgáltató előzetesen nem járult hozzá a tartózkodás meghosszabbításához.

- A vendég alkoholos vagy kábítószeres befolyásoltság alatt helytelenül, durván, fenyegetően, sértően vagy egyéb módon elfogadhatatlanul viselkedik alkalmazottai biztonsága és szállásának rendje érdekében.

- A vendég fertőző betegségben szenved.

2. Ha a felek közötti szerződés vis maior okból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

XI. Vendég jogai

1. A vendég a szállásszerződés megkötésével jogot szerez a bérelt helyiség rendeltetésszerű használatára.

2. A vendég panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodása alatt a szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban. A Szolgáltató vállalja, hogy az írásban igazolt panaszokat ezen időszak alatt kezeli.

XII. Vendég kötelezettségei

1. A megállapodás szerinti díj fizetése: foglaláskor esedékes, a visszaigazolásban meghatározott határidőn belül.

2. A vendégek által a szálláshelyre bevitt, a szokásos utazási igények körébe nem tartozó elektronikus eszközök üzembe helyezése előtt be kell szerezni a szolgáltató hozzájárulását.

4. Az apartmanház vendégei ingyenesen használhatják az apartmanház kamerákkal felszerelt parkolóját.

5. Kérjük, hogy a szemetet szakszerűen dobják ki a komplexum területén elhelyezett szelektív hulladékgyűjtőkbe vagy a szobákban található kukákba.

6. Bútort, textíliát az apartmanokból a kültérre kivinni kivinni tilos! A gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a vendégek kötelesek megtéríteni.

7. Az apartmanház vendége a komplexum területén található eszközöket, bicikliket, felszereléseket csak saját felelősségére használhatja.

8. A törvény a nemdohányzók védelméről 1999. évi XLII. A törvény szerint az ingatlan nemdohányzó. A magyar jogszabályok értelmében az ingatlan szobáiban és közös helyiségeiben dohányozni tilos! A törvény által előírt területeken való elhelyezés példát mutatott e jogszabály betartásának kötelezettségére. A szálláshelyen tartózkodó vendégeknek és személyeknek be kell tartaniuk a jogszabályi előírásokat és utasításokat. Ha a szálláshely üzemeltetőjét az illetékes hatóság a vendég vagy más telephelyen tartózkodó személy magatartásának megsértése miatt pénzbírsággal sújtja, az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a bírság összegét a szabálysértést elkövető személyre vagy a szabálysértést elkövetőre terhelje .

9. Dohányzás a kerti kiülőknél, asztaloknál, az arra kijelölt helyen lehetséges. A szobákban vagy az épületben történő dohányzás esetén esetenként 25.000 Ft kártérítést számítunk fel.

10. A villa helyiségeiben és egyéb helyiségeiben gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni tilos. Tűz esetén haladéktalanul értesíteni kell a tulajdonosokat. Tűz vagy egyéb riasztás esetén a vendégeknek a lehető leghamarabb el kell hagyniuk a szobákat vagy az apartman közös helyiségeit.

11. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért az apartmanokban és az apartmanház szokásos eszközeivel, felszerelésével együttesen, a megszálló vendégek egyetemlegesen felelősek.

12. Az apartmanház vendége által kért tűzijátékhoz és egyéb tevékenységekhez az apartmanház írásbeli hozzájárulása és az apartmanok további vendégeinek hivatalos jóváhagyása szükséges.

13. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 éven aluli gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szálláshelyén.

14. A vendég köteles haladéktalanul jelenteni a kárt a szálláshely tulajdonosának, és minden szükséges információt megadni számára a kár körülményeinek tisztázásához, esetleg rendőrségi / biztosítási feljelentés / rendőrségi / biztosítási eljárás megtételéhez.

15. A vendég tudomásul veszi, hogy a szálláshely közös helyiségeiben (a parkoló és a szálláshelyhez közvetlenül tartozó kültéri területek) biztonsági okokból zártkörű kamerarendszer működik, amely baleset és károkozás hiányában 3 napon belül törlésre kerül.

16. A vendég (ideértve a vendéggel együtt utazókat is) köteles az apartmanház épületét, helyiségeit és közvetlen környezetét rendeltetésszerűen használni, anélkül, hogy a többi vendéget feleslegesen zavarná.

17. A vendég távozáskor köteles az apartman kulcsait a szolgáltatónak leadni. A kulcsok elvesztése, megsemmisülése esetén a szolgáltató jogosult az adott kulcs után térítési díjat (10.000 Ft \ kulcs) felszámítani, melyet a vendégnek távozáskor kell megfizetnie. A kulccsal a vendég az elutazás napján 10 óráig léphet be az apartmanjába, kivéve, ha a vendég a szolgáltatóval a tartózkodás meghosszabbításában állapodott meg.

18. A vendég vagy kísérője, illetve a felelőssége alá tartozó más személyek hibájából a szolgáltatónak okozott károkért és kellemetlenségekért a vendég felelősséggel tartozik. A vendég köteles megtéríteni a szolgáltatónak okozott kárt (pl. póttakarítás: minimum 15.000 Ft-tól, a helyzet súlyosságától függően).

XIII. Háziállatok

1. Háziállat nem hozható a villába!

XIV. A Szolgáltató jogai

1. Amennyiben a Vendég a büntetendő, vagy a szerződésben megrendelt, de fel nem használt szolgáltatás díjfizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót zálogjog illeti meg a Vendégen személyes vagyontárgyakkal kapcsolatos igényeinek érvényesítésére.
2. A tulajdonosok jogosultak az érkező és belépő vendégek ellenőrzésére, személyazonosságának igazolására.
3. Amennyiben a Vendég az igénybe vett vagy megrendelt, de igénybe nem vett büntetendő (fizetendő) szolgáltatások díjfizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató a Vendég személyes vagyontárgyán a Magyar Ptk. szerint követeléseinek biztosítására zálogjoggal rendelkezik.. A Szolgáltató a zálogjog fennállásáig a zálogjoggal terhelt vagyontárgyak elszállítását megakadályozhatja. Ha a zálogtárgy a vendég tulajdonában lévő gépjármű, akkor annak zálogtárgyként való megtartása csak a zálogtárgyra vonatkozik, a vendég vagy a vele utazó személyek személyi mozgásszabadságának korlátozására semmiképpen nem vonatkozik. Az emberek további korlátozások nélkül hagyhatják el a szállodát.

XV. A Szolgáltató kötelezettségei

1. A Szerződés alapján megrendelt szálláshely szolgáltatásnak a hatályos előírásoknak és szolgáltatási előírásoknak megfelelő ellátása.

2. A vendég írásbeli panaszának kivizsgálása és a probléma megoldásához szükséges intézkedések megtétele és írásbeli rögzítése.

3. A szálláshelyen belüli területen és a teraszokon este 10 óra után vendégeink nyugalmának biztosítása érdekében zajongani tilos, ideértve a zavaró televíziózást, zenehallgatást és hangos zenét.

XVI. A vendég betegsége és halála

1. Ha a vendég a szállásszolgáltatás igénybevétele közben megbetegszik, és nem tud saját érdekében eljárni, a szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

2. A szolgáltató a vendég betegsége/halála esetén kártérítést követel a beteg/elhunyt hozzátartozójától, örökösétől, számlafizetőjétől; lehetséges orvosi és eljárási költségek, a halált megelőzően igénybe vett szolgáltatások elszámolása, valamint a betegséggel/halálozással összefüggő eszközben vagy felszerelésben bekövetkező esetleges károk.

XVII. A szolgáltató kártérítési felelőssége

1. A szolgáltató felelősséggel tartozik a megszálló vendég tárgyainak elvesztéséből, megrongálódásából, megsemmisüléséből adódó károkért, ha azokat a vendég a szolgáltató által megjelölt vagy szokásosan kijelölt helyen hagyta.

2. A szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szolgáltató alkalmazottain és vendégein kívül eső elháríthatatlan okból vagy a vendég által okozott károkra.

3. A Szolgáltató a Komplexumban olyan helyeket jelölhet ki, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken a Vendéget ért károkért, sérülésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

4. A szolgáltató értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért csak akkor felel, ha a dolgot kifejezetten megőrzésre átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelős. Ebben az esetben a bizonyítási teher a vendéget terheli.

5. A szolgáltató nem vállal felelősséget a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért sem.

6. A vendég köteles a kárt haladéktalanul jelenteni a szálláshely tulajdonosának, és minden szükséges információt megadni a szálláshelynek a károkozás körülményeinek tisztázásához, esetleg rendőrségi feljelentés/rendőrségi/biztosítási eljárás megtételéhez.

XVIII. Titoktartás

1. A Szolgáltató szerződéses kötelezettségének teljesítése során a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvényben foglaltak szerint köteles eljárni.

XIX. Vis major

1. A szerződés megkötésekor előre nem látható körülmények (különösen háború, forradalom, felkelés, katonai puccs, tűzvész, árvíz, időjárás, földrengés, egyéb természeti vagy ipari katasztrófa, áramszünet, vízszünet, Internet szünet, kábel tv szünet, sztrájk, jogszabályváltozás, rendkívüli politikai , társadalmi események, kormányzati intézkedés, radikális piaci változások), amelyek a fél befolyásán kívül esnek, és amelyektől nem várható el a körülmény elkerülése vagy a jogsértés orvoslása. A vis maior mentesíti a felfüggesztett felet a szerződés szerinti kötelezettsége alól, amíg ez az ok vagy körülmény fennáll. A szerződő felek vállalják minden tőlünk telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy minimálisra csökkentsék ezen okok és körülmények előfordulásának lehetőségét, és a lehető leggyorsabban orvosoljanak bármilyen kárt vagy késedelmet. A felek kijelentik, hogy a vendég egészségi állapotában bármilyen okból (pl. baleset, betegség) vagy családi, társasági események vagy a vendég érdekében bekövetkezett események nem minősülnek vis maiornak.

XX. A teljesítés helye és a felek jogviszonyára vonatkozó jog, panaszkezelés, jogi eljárások

1. A teljesítés helye az a hely, ahol a szálláshely található.

2. A szállásszerződésből eredő minden vitás kérdéssel kapcsolatban a szolgáltatóért felelős bíróság a helyszínen kerül kijelölésre.

3. A szolgáltató és a vendég közötti jogviszonyra a magyar jog rendelkezései az irányadók.

4. Az Írisz Apartmanház számára a legfontosabb, hogy a vendégek mindig elégedettek legyenek a szálloda szolgáltatásaival. Emiatt panaszaikat pártatlanul és teljesen méltányosan kell kivizsgálni a fontos információk megszerzése érdekében. A panasz kivizsgálását követően az Írisz Apartmanház vállalja, hogy a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményét, valamint a panasz rendezésére és megoldására irányuló javaslatokat tartalmazó választ ad.

5. A vendég a szállás üzemeltetésével, foglalásokkal, szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseivel, esetleges panaszaival a tulajdonos ~ üzemeltetőjéhez fordulhat az alábbi elérhetőségeken. Cím: 7400 Kaposvár, Szabadság utca 58/A. E-mail cím: info@irisz-apartmanhaz.hu telefonszám: +3630-264-2662. Az üggyel kapcsolatos írásbeli panaszokra a tulajdonos a törvény által előírt 25 napon belül válaszol.

6. Az Írisz Apartmanház a szóbeli panaszokat lehetőség szerint a helyszínen haladéktalanul tisztázza, és ha ez nem lehetséges, a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel.

7. Írisz Apartmanház minden panaszt a személyes adatok védelmére kiemelt figyelemmel vesz fel. A kért személyes adatok kizárólag azonosítási célokat szolgálnak, más adatgyűjtési célokra nem használhatók fel.

8. A panaszt benyújtó ügyfél adatait az önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint bocsátjuk rendelkezésre, és az abban foglaltak szerint kezeljük.

9. Fogyasztóvédelmi jogszabályok megsértése esetén a fogyasztónak minősülő vendég a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz vagy a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat: www.jarasinfo.gov.hu​​ - Fogyasztónak minősülő vendég A fogyasztó kezdeményezi az eljárást a közvetítő bizottságnál. A kerületi szervezetek listája itt található. - Határon átnyúló vita esetén a vendég panaszát a www.bekeltet.hu linkre kattintva elektronikusan jelentheti a Budapesti Mediációs Testületnél. - Ha a vendégnek kérdése van az eljárással kapcsolatban, online vitarendezési kapcsolattartóként a Budapesti Mediációs Testülethez fordulhat: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf .: 10. E-mail cím: bekeltető.

- Írisz Apartmanház az ügy jellegétől függően vendégpanaszával az alábbiakhoz fordulhat: Somogy Megyei Kormányhivatal - Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Cím: 7400 Kaposvár, Vásártéri út 2. Telefonszám: +36 88 510 868 Email: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu​​

10. Ha az Írisz Apartmanház a panaszkezelés során a fogyasztó rendelkezésére bocsátott jogszabályokat megsérti (azaz többek között az írásbeli vagy szóbeli panaszra kellő időben vagy érdemben nem válaszol, megtévesztette a fogyasztót, vagy mást követett el fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogsértések) a fogyasztó a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal (NFH) területileg illetékes szervéhez fordulhat. Az NFH önkormányzatai a kerületi kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, amelyek minden kerületi fővárosban megtalálhatók: www.nfh.hu/teruleti

11. Jelen Általános Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet az elektronikus kereskedelem és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről. törvény és az 1997. évi CLV. E törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.

XXI. Fontos fogalmak:

1. Szolgáltatási szerződés: Az adásvételi szerződéstől eltérő minden olyan szerződés, amelynek alapján a Vállalkozás Szolgáltatást nyújt a Fogyasztónak, vagy kötelezettséget vállal a Szolgáltatási díj megfizetésére vagy megfizetésére. Közvetítő testület: a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezési mechanizmus keretében történő rendezésére állandó jelleggel létrehozott, az e törvényben meghatározott szerv (személy) által nyilvántartásba vett szervezet.
2. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződés: Olyan adásvételi vagy szolgáltatási szerződés, amelyben a vállalkozás vagy ügynöke árut vagy szolgáltatást kínál eladásra egy weboldalon vagy más elektronikus úton, a fogyasztó pedig ezen a weboldalon vagy más elektronikus eszközön keresztül megrendelte és kifizette a áruk vagy szolgáltatások.
3. Fogyasztói jogvita: a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vita, valamint ha a fogyasztó és a vállalkozás között nincs külön adásvételi vagy szolgáltatási szerződés, a szerződés minőségéről, biztonságáról és alkalmazásáról. termékfelelősségi szabályok, Szolgáltatás minőségi vitája
4. Belföldi fogyasztói jogvita: Adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos vita. Ebben az esetben a termék vagy szolgáltatás megrendelésének időpontjában a fogyasztó magyarországi lakóhellyel vagy lakóhellyel rendelkezik, és a vállalkozás Magyarországon bejegyzett székhellyel, fiókteleppel vagy székhellyel rendelkezik.
5. Határon átnyúló fogyasztói jogvita: olyan adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogvita, amelyben az érintett fogyasztó magyarországi lakóhellyel vagy székhellyel rendelkezik, és a vállalkozás székhelye más EU-tagállamban van, vagy az érintett fogyasztó letelepedett, letelepedett, ill. más EU-tagállamban rendelkezik lakóhellyel vagy lakóhellyel, és Magyarországon van a székhelye. 6. Jogi információk: Felhívjuk figyelmét, hogy a weboldalunkon megjelenő adatokra, dokumentumokra, információkra, képekre, grafikákra, betűtípusokra és grafikákra, valamint az Ön képernyőjén megjelenő weboldal dizájnjára a szerzői jogokról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény.

XXII. Foglalás

1. A szállásszolgáltatás igénybevételével a szállásfoglalást követően kijelenti, hogy elolvasta, megértette és magára nézve kötelezőnek ismeri el a fenti feltételeket.

2. Az ÁSZF később módosítható, melyet a Szolgáltató az apartmanház honlapján jelez.

Időpont: Balatonmáriafürdő, 2024. május 3.